Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Vasilis-PapakonstantinoyΟ Βασίλης Παπακωνσταντίνου
σας προσκαλεί στην παρουσίαση της νέας του δισκογραφικής δουλειάς με τίτλο «Δραπέτης».
Την Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013 στις 20:30
στο bar «Δον Κιχώτης» (Καστριτσίου 5, έναντι Πλ. Άθωνος)
«Καλημέρα σας, με λένε Δραπέτη αν και πολλοί με φωνάζετε Κουρσάρο, είμαι 40 χρόνια εξόριστος στην τρύπα μιας κιθάρας.
Ήρθε η στιγμή να συστηθώ όχι σαν τα συνήθη πυροτεχνήματα αλλά μέσα από `το παραμύθι της βεντάλιας` το 1ο μέρος του νέου μου ταξιδιού....μην έχετε καμία ψευδαίσθηση πως τα 40 χρόνια με κουράσανε, συνεχίζω και είμαι δυνατός `κωπηλάτης` και αν ο λόγος μου δεν σας αρκεί `δεν με αφορά`. Ένα ακόμα `χαλικάκι`προστίθεται στο προσωπικό μου ταξίδι γεμάτο έως τώρα με την ζεστασιά σας, αυτή την φορά την φωτιά άναψε ο Απόστολος Μπουλασίκης με `ένα σπιρτόξυλο` που η φλόγα του βρίσκεται σε κάθε χαραμάδα αυτού του δίσκου. Σας προσκαλώ να ταξιδέψουμε μαζί `δυτικά` μέχρι τον επόμενο σταθμό μου..
»
Βασίλης
Πότε
18-11-2013  έως και  18-11-2013
Ώρα
20.30
Τιμή Εισόδου
Είσοδος Δωρεάν. Πληρώνετε ό,τι καταναλώσετε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου